Ηλεκτρονικό Εμπόριο

Ο όρος Ηλεκτρονικό Εμπόριο (E-Commerce) αφορά στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται εμπορικά χρησιμοποιώντας τη νέα επικοινωνιακή υποδομή και τεχνοτροπία marketing και πωλήσεων που μας έχει δώσει το Διαδίκτυο και ο Παγκόσμιος Ιστός.

Όταν κάποιος θέλει να μελετήσει το εμπόριο και μία εμπορική συναλλαγή υπάρχει ένας αριθμός από θέματα που το θα πρέπει να ληφθούν υπόψη: το προϊόν ή η υπηρεσία, το σημείο πώλησης, η προώθηση/Marketing, η λήψη παραγγελιών, η αποδοχή πληρωμής, η ολοκλήρωση παραγγελίας, η αποδοχή επιστροφών και η υποστήριξη πελατών. Στο ηλεκτρονικό εμπόριο υπάρχουν όλα τα παραπάνω δεδομένα, αλλά ιδιαίτερα πρέπει να προσεχθούν τα ακόλουθα:

Οι εταιρείες που εμπορεύονται μέσω του Διαδικτύου και του Παγκόσμιου Ιστού, είτε αποκλειστικά, είτε ως τμήμα μιας ευρύτερης πολιτικής, λέμε ότι χρησιμοποιούν το Ηλεκτρονικό Εμπόριο για τη διεκπεραίωση των συναλλαγών τους και γενικά κατατάσσονται σε δύο μεγάλες κατηγορίες:

Μερικά από τα πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι:

Τα τρόφιμα και τα αγροτικά προϊόντα αντιμετωπίζουν συγκεκριμένες προκλήσεις στο πλαίσιο του ηλεκτρονικού εμπορίου:

Ανάλογα με το είδος της αγοράς στην οποία θα θέλατε να απευθυνθείτε, μπορείτε να επιλέξετε να δραστηριοποιηθείτε σε:

Πριν ξεκινήσετε, όπως και στην περίπτωση κατασκευής ενός απλού Διαδικτυακού Τόπου, θα πρέπει να αναγνωρίσετε τους στόχους που έχετε. Θα πρέπει να αποφασίσετε με σαφήνεια τι μπορεί να κερδίσετε από την αξιοποίηση του Διαδικτύου (Internet) για την προώθηση των αγροτικών προϊόντων σας. Μερικά από τα πράγματα που θα μπορούσατε να κερδίσετε είναι χρόνος, εργατοώρες από τη διαδικασία πώλησης, χρήματα, πόρους, διαφήμιση και πώληση περισσότερων προϊόντων.

Όποια και αν είναι η απόφασή σας το εξειδικευμένο προσωπικό του Εργαστηρίου Εδαφολογίας & Αρδεύσεων είναι σε θέση να σας υποστηρίξει, τόσο στο σχεδιασμό της ιδέας σας, όσο και στην κατασκευή, καθώς και στη μετέπειτα υποστήριξή της.